lollipopgaming

Alla inlägg under april 2015

Av Isabelle Rudolfsson - 18 april 2015 20:26

Asså jag hittade liksom just en sång (nämen vad ovanligt), och.......EMG DEN ÄR SÅ HIMLA SÖT *3* heh....den heter då iallafall; Mario kart love song. Och sen den sötaste (enligt mig) är gjord av adrisaurus på youtube (hoppas jag stavade rätt). Ok men nu fortsätter vi här, jag har typ hittat minecraft mini series :3 Och då så har jag typ...."host", "host" slösat nästan alla mina pengar på att sammla alla förutom dom ovanliga på series 1 och 2 cx Ok nu kommer ni få se bilden jag tog på av series 1 *3*

 

Av Isabelle Rudolfsson - 4 april 2015 00:44

Det har varit ett tag nu, typ år cx jo men iallafall hade jag kanske tänkt blogga igen (till alla mina 0 fans) och ifall ni 0 fans finns där ute vill jag veta vilket spel jag borde blogga om eller göra en story på sims eller nått sånt c: Själv har jag precis kommit hem från London och jag har med mig "Godsaker" cx Haha...nejmen seriöst nu om jag vet hur man är seriös. Ghu.....jag är trött xc Klockan är 00:47 nu cx Jag borde sova nu. Jomen då ses vi när jag bloggar nästa gång (förhoppningsvis inte om ett år haha cx). Förresten ifall du vill följa en lite mer aktiv sida av mig själv följ mig på instagram!: Lollipop_Gaming 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till denna blogg som kommer handla om spel och lite grejor i mitt liv.

Följ mig på instagram: Lollipop_Gaming

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards