lollipopgaming

Alla inlägg under oktober 2014

Av Isabelle Rudolfsson - 22 oktober 2014 20:44

Ledsen att jag inte har bloggat på en dag, det har inte hänt något roligt eller spännande och jag kände att det inte var värt att skriva något...Men när något spännande/roligt händer lovar jag att skriva om det  Vilket kanske är snart för att på lördag händer något och sen nästa vecka är det ju höstlov!!!!!!!!!! Yippieeeeeeeeee  Och, ja tills nästa gång vi ses; Bye  (Random bild på en sim som åldras upp xD)

Av Isabelle Rudolfsson - 20 oktober 2014 20:14

Måndagar är den veckodag jag hatar mest för att helgen är just slut och det är långt kvar tills nästa helg. (Iaf 5 dagar) Så jag har bara haft en måndag, som alla andra måndagar...förutom att vi hade värdegrundsdagen men ändå. Så ifall jag kanske inte bloggar på lördag eller någon liten dag innan det så beror det på att jag och min kompis fixar en liten (hemlig!!!) sak till våra kompisar   Men aja tills vidare; Bye 

 (Random bild!!! :D)

Av Isabelle Rudolfsson - 19 oktober 2014 19:53

Då var det söndag och imorgon är det ju måndag, Igen   Idag var jag och testade på att skjuta pilbåge med sikte, det gick ganska bra. Men annars har jag inte gjort något mer för att jag var och testade det hos min morfar (han skjuter också pilbåge) och det tar 1 och en halv timme dit och tillbaks och sen stannade vi där i ungefär 2 timmar....så ja. Jag ska fixa lite saker nu och sen blir det en ny dag imorgon   Tills vidare; Bye 

 

Av Isabelle Rudolfsson - 18 oktober 2014 19:39

Förlåt att jag inte bloggade igår men jag hade helt enkelt inte tid, tyvär. Men iaf idag är det lördag, vilket är bra, även fast dagen är snart slut, men ändå. Vi har iaf något som heter värdegrundsdagen (tror jag) på måndag (i skolan såklart ;P) och den andra klassen ska sluta tidigare än oss :/ Men för en andledning (dom slutade senare på skolfotot) Men ja, jag har inget mer att skriva mer än snart är det halloween!! Tills vidare; Bye                                                          Halloween bild ;D

Av Isabelle Rudolfsson - 16 oktober 2014 21:07

Såå, blogga varje dag betyder att varje inlägg kommer inte vara....vad ska man säga, ha ett hämne? Så idag har jag inte gjort nått speciellt heller....(så att du vet ;D) Men jag tänkte gå och spela mario kart 7 nu den sista tiden innan jag går och lägger mig. Jag vet att det här är ett väldigt kort inlägg men, Whatevva ;D (jag vet hur Whatever <-----stavas ;D)(Random bild igen, igen ;D)    Aja, tills vidare; Bye  

Av Isabelle Rudolfsson - 15 oktober 2014 20:37

Hej igen, jag har inte ritkigt nått ämne för idag  Men Jag läste ut en bok igår kväll, yaaaaaay (eller inte yay...) Men jag....jag har bara haft en sån dag då inget speciellt händer xD Alltså gått i skolan, kommit hem, gjort saker hemma och sen inget mer...Men iaf ses imorn; Bye 

            (Det här är en bild som ihascupquake på youtube ritat, Kolla in henne om du vill xD)

Av Isabelle Rudolfsson - 14 oktober 2014 16:50

Idag har jag gjort så mycket än, men! Idag är det pilbågsträning (som på varje tisdag :D) Och jag ska åka dit vid 18:00 (tror jag) även fast den börjar 18:15 och slutar 19:15  Sen ska jag...vem vet   Jag längtar tills den 20 oktober-2 november, för att den 24 oktober fyller min kompis år och på den 30 oktober-2 november är comic-con!!! Jag hoppas jag får åka till comic-con för att....det är kul där (tror jag xD) som igår tänker jag sätta in en random bild.

Men iaf tills vidare; Bye                  

Av Isabelle Rudolfsson - 13 oktober 2014 18:02

Japp, då var det måndag  Synd....men iaf så var min dag inte den bästa (för att det var måndag) Den var inte det bara för att (ingen i min klass märkte det tror jag) jag hade jätte ont i huvudet på historian :( Men det blev bättre efter matten :D Men efter skolan var jag med en kompis sen, sen är vi i nuet då jag sitter framför datorn och skriver...Jag ska förresten äta flygande jakob (inte för att du ville veta xD) och då har jag jordnötter till det. Jordnötter är gott (tycker jag) Nu har jag inget att skriva mer om min dag (tusan vad tråkigt liv jag har..... skoja xD) Men aja tills vidare; Bye!  

                     Random bild   

Presentation


Välkommen till denna blogg som kommer handla om spel och lite grejor i mitt liv.

Följ mig på instagram: Lollipop_Gaming

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards