lollipopgaming

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2014

Söndag...

Av Isabelle Rudolfsson - 19 oktober 2014 19:53

Då var det söndag och imorgon är det ju måndag, Igen   Idag var jag och testade på att skjuta pilbåge med sikte, det gick ganska bra. Men annars har jag inte gjort något mer för att jag var och testade det hos min morfar (han skjuter också pilbåge) och det tar 1 och en halv timme dit och tillbaks och sen stannade vi där i ungefär 2 timmar....så ja. Jag ska fixa lite saker nu och sen blir det en ny dag imorgon   Tills vidare; Bye 

 

 
 
HelinSherif

HelinSherif

19 oktober 2014 20:15

Pilbåge känns coolt

http://www.helinsherif.blogg.se

Isabelle Rudolfsson

3 april 2015 23:55

haha.....det är det på sätt och vis men jag fattar ej hur det fortfarande finns folk som läser min blogg cx Jag hade tänkt börja nu igen med bloggandet cx Det finns ju iallafall några som läser c,: Nejmen pilbåge är ganska coolt men mina armar känns som spagetti ibland när vi slutar cx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Rudolfsson - 18 april 2015 20:26

Asså jag hittade liksom just en sång (nämen vad ovanligt), och.......EMG DEN ÄR SÅ HIMLA SÖT *3* heh....den heter då iallafall; Mario kart love song. Och sen den sötaste (enligt mig) är gjord av adrisaurus på youtube (hoppas jag stavade rätt). Ok men...

Av Isabelle Rudolfsson - 4 april 2015 00:44

Det har varit ett tag nu, typ år cx jo men iallafall hade jag kanske tänkt blogga igen (till alla mina 0 fans) och ifall ni 0 fans finns där ute vill jag veta vilket spel jag borde blogga om eller göra en story på sims eller nått sånt c: Själv har ja...

Av Isabelle Rudolfsson - 11 november 2014 19:50

Jag har värkligen inte varit bra på att blogga, men jag har bestämt mig för att blogga på lite random andledningar ^.^ Men bilderna från comic-con är inte upplagda än för att, det känns som att tiden bara rinner iväg. Jag menar det är liksom; vakna...

Av Isabelle Rudolfsson - 2 november 2014 20:29

Hallå! Det var värkligen inte igår  Jag har inte bloggat på länge för att det var höstlov!!!!!!!!! :D yeeeey! Men imorgon är det måndag och höstlovet är sluuuuuuuuut D; Tråkigt nog, men till rubriken! Jag har varit på comic con!!!!! Jag köpte lite gr...

Av Isabelle Rudolfsson - 22 oktober 2014 20:44

Ledsen att jag inte har bloggat på en dag, det har inte hänt något roligt eller spännande och jag kände att det inte var värt att skriva något...Men när något spännande/roligt händer lovar jag att skriva om det  Vilket kanske är snart för att på lörd...

Presentation


Välkommen till denna blogg som kommer handla om spel och lite grejor i mitt liv.

Följ mig på instagram: Lollipop_Gaming

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards