lollipopgaming

Alla inlägg under november 2014

Av Isabelle Rudolfsson - 11 november 2014 19:50

Jag har värkligen inte varit bra på att blogga, men jag har bestämt mig för att blogga på lite random andledningar ^.^

Men bilderna från comic-con är inte upplagda än för att, det känns som att tiden bara rinner iväg. Jag menar det är liksom; vakna, skolan, läxor, fritid och gå och lägga sig. Ja,ja iaf så har vi ett test i biologi imorgon och ett religionstest på torsdag.....yippie (not) Och jag vet inte om vi ska redovisa biologitestet eller få ett papper och skriva, du vet. Jag antar jag får reda på det imorgon. Men iaf nu ska jag läsa på testet och spela lite minecraft med min vän (För att c:) Aja tills vidare; Bye!  Nått randomt foto från Sims3 igen!  

Av Isabelle Rudolfsson - 2 november 2014 20:29

Hallå! Det var värkligen inte igår  Jag har inte bloggat på länge för att det var höstlov!!!!!!!!! :D yeeeey! Men imorgon är det måndag och höstlovet är sluuuuuuuuut D; Tråkigt nog, men till rubriken! Jag har varit på comic con!!!!! Jag köpte lite grejor här och där och jag försökte spela några spel men kön till alla spel var lååååååååååånga   Så jag lyckades inte, tyvär....men jag kommer säkert spela dom när de kommer ut! ;D Jag har inte laddat ner bilderna jag tog där på datorn än så jag tänker lägga upp ett inlägg med bilderna snart ;) Aja, tills vidare; Bye!  

Presentation


Välkommen till denna blogg som kommer handla om spel och lite grejor i mitt liv.

Följ mig på instagram: Lollipop_Gaming

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards